loading...

دریا

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( گرافیک برنامه در سی شارپ winForms )



· • • • • • • • °° • گرافیک برنامه در سی شارپ گرافیک برنامه در سی شارپ آموزش گرافیک در سی شارپگروه برنامه نویسی هیلتن › › آموزش گرافیک در سی شارپگروه برنامه نویسی هیلتن › › در این دوره با گرافیک آشنا شده و پردازش آنها را در زبان سی شارپ خواهید آموخت برنامه نویسی گرافیک در سی شارپ برنامه نویسی گرافیک › › برنامه نویسی گرافیک در سی شارپ برنامه نویسی گرافیک › › برنامه نویسی گرافیکی در سی شارپ را می توان به راحتی با برای انجام داد با استفاده از سی شارپ به راحتی می توانید انواع گرافیک های برداری مختلف را ترسیم کنید گرافیک در سی شارپ آموزش برنامه نویسی سی شارپ › گرافیک در سی شارپ آموزش برنامه نویسی سی شارپ › ویندوز در حالت گرافیکی کار میکند کسانی که با یا یونیکس کار میکنند ممکن است به تفاوت محیط گرافیکی و متنی پی نبرند علاوه بر این جذابیت محیط گرافیکی بهتر است با این که محیط گرافیکی آموزش برنامه نویسی طراحی فرم های ویندوزی در سی شارپ › › آموزش برنامه نویسی طراحی فرم های ویندوزی در سی شارپ › › مبانی زبان سی شارپ ویندوز فرم و دیتابیس معماری سه لایه گزارش گیری در سی شارپ کامپوننت ها مقالات کلاس های سی شارپ کنترل های سی شارپ ویدئو مرجع سی شارپ کدهای مفید آشنایی با گرافیک در زبان سی شارپ آشنایی با گرافیک در زبان سی شارپ فضاهای نام مربوط به گرافیک در زبان انواع اشیای ایجاد اشیای گرافیکی نوع نوع انتخاب فونت استفاده از رنگها برای استفاده از امکانات گرافیک باید فضای نام مربوط به گرافیک را به برنامه اضافه کرد برخی از این فضاهای نام عبارتنداز ► فضای نام کلاس های گرافیکی از قبیل ، ، ، ،و غیره در این فضای نام قرار دارند ► فضای نام کلاسهای پشتیبانی چاپ متندر این فضای نام قرار دارند ► فضای نام قبل از اینکه به گرافیک بپردازیم، باید به اشیایی که برای ترسیم به کار میروند بپردازیم بعضی از اشیا مهم که با به کار میروند، عبارتنداز ► شیء برای رسم خطوط به کا میرود با استفاده از این شی میتوان نوع خط، رنگ و ضخامت آن را تعیین کرد ► شی برای رنگ آمیزی و پر کردن سطوح به کار میرود شی معمولا برای پر کردن یک شکل بسته به کار برای رسم اشکال گرافیکی در فرم یا کنترل مراحل زیر را انجام دهید تعریف متغیری از نوع ایجاد شی گرافیک با متد دستورات زیر را ببینید اولین و دومین دستور دو متغیر به نامهای و را ازنوع پایه رسم اشکال گرافیکی، نقطه است زیرا اشکال از قبیل خط، دایره ،بیضی و غیره از چند نقطه تشکیل شده اند هر متغیر در صفحه با دو خاصیت و تعیین میشود برای تعریف یک نقطه در صفحه باید، متغیری از نوع تعریف کنید و خواص و مربوط به نقطه را مقداردهی کنید روش دیگر تعریف نقطه بصوت زیر است این نوع، برای تعریف ابعاد چهارگوش به کار میرود در این نوع میتوان نقطه شروع، طول و عرض چهارگوش را تعیین کرد برای تعرف نوع مراحل زیر را انجام دهید نمونه ای از نوع تعریف کنید خواص نمونه ایجاد شده را مقدار دهی کنید از جمله خواص ، ، ، ، ، ، ، و هر کنترل خاصیتی به نام دارد که با استفاده از آن میتوان فونت متن ها را تعیین کرد در ترسیم اشکال گرافیکی برای نمایش متن میتوان فونت متن را تعیین نمود برای این منظور نیز این مراحل را باید انجام دهید متغیری از نوع تعریف کنید خواص متغیر تعریف شده را مقداردهی کنید یکی از امکانات جالب سیستم های عامل گرافیکی تنوع انتخاب رنگ میباشد رنگی را که در سیستم عامل میتوانید تعیین کنید، رنگهای سیستم نام دارند کلاس از کتابخانه در سی شارپ – تجاری اپ › کلاس از کتابخانه در سی شارپ – تجاری اپ › کلاس از کتابخانه در سی شارپ ، آموزش طراحی گرافیک در سی شارپطراحی و نقاشی در با استفاده از انجام می شود آموزش دستورات گرافیکی در سی شارپ › › آموزش دستورات گرافیکی در سی شارپ › › گرافیک در سی شارپ اگر بخواهیم اشکال هندسی و مواردی با کد نویسی سی شارپ رسم کنیم باید از دستورات گرافیکی برای این کار استفاده کنیم سعی میکنم در این دروه با ف

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود مستقیم و سریع

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( گرافیک برنامه در سی شارپ winForms )

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( گرافیک برنامه در سی شارپ winForms )



· • • • • • • • °° • گرافیک برنامه در سی شارپ گرافیک برنامه در سی شارپ آموزش گرافیک در سی شارپگروه برنامه نویسی هیلتن › › آموزش گرافیک در سی شارپگروه برنامه نویسی هیلتن › › در این دوره با گرافیک آشنا شده و پردازش آنها را در زبان سی شارپ خواهید آموخت برنامه نویسی گرافیک در سی شارپ برنامه نویسی گرافیک › › برنامه نویسی گرافیک در سی شارپ برنامه نویسی گرافیک › › برنامه نویسی گرافیکی در سی شارپ را می توان به راحتی با برای انجام داد با استفاده از سی شارپ به راحتی می توانید انواع گرافیک های برداری مختلف را ترسیم کنید گرافیک در سی شارپ آموزش برنامه نویسی سی شارپ › گرافیک در سی شارپ آموزش برنامه نویسی سی شارپ › ویندوز در حالت گرافیکی کار میکند کسانی که با یا یونیکس کار میکنند ممکن است به تفاوت محیط گرافیکی و متنی پی نبرند علاوه بر این جذابیت محیط گرافیکی بهتر است با این که محیط گرافیکی آموزش برنامه نویسی طراحی فرم های ویندوزی در سی شارپ › › آموزش برنامه نویسی طراحی فرم های ویندوزی در سی شارپ › › مبانی زبان سی شارپ ویندوز فرم و دیتابیس معماری سه لایه گزارش گیری در سی شارپ کامپوننت ها مقالات کلاس های سی شارپ کنترل های سی شارپ ویدئو مرجع سی شارپ کدهای مفید آشنایی با گرافیک در زبان سی شارپ آشنایی با گرافیک در زبان سی شارپ فضاهای نام مربوط به گرافیک در زبان انواع اشیای ایجاد اشیای گرافیکی نوع نوع انتخاب فونت استفاده از رنگها برای استفاده از امکانات گرافیک باید فضای نام مربوط به گرافیک را به برنامه اضافه کرد برخی از این فضاهای نام عبارتنداز ► فضای نام کلاس های گرافیکی از قبیل ، ، ، ،و غیره در این فضای نام قرار دارند ► فضای نام کلاسهای پشتیبانی چاپ متندر این فضای نام قرار دارند ► فضای نام قبل از اینکه به گرافیک بپردازیم، باید به اشیایی که برای ترسیم به کار میروند بپردازیم بعضی از اشیا مهم که با به کار میروند، عبارتنداز ► شیء برای رسم خطوط به کا میرود با استفاده از این شی میتوان نوع خط، رنگ و ضخامت آن را تعیین کرد ► شی برای رنگ آمیزی و پر کردن سطوح به کار میرود شی معمولا برای پر کردن یک شکل بسته به کار برای رسم اشکال گرافیکی در فرم یا کنترل مراحل زیر را انجام دهید تعریف متغیری از نوع ایجاد شی گرافیک با متد دستورات زیر را ببینید اولین و دومین دستور دو متغیر به نامهای و را ازنوع پایه رسم اشکال گرافیکی، نقطه است زیرا اشکال از قبیل خط، دایره ،بیضی و غیره از چند نقطه تشکیل شده اند هر متغیر در صفحه با دو خاصیت و تعیین میشود برای تعریف یک نقطه در صفحه باید، متغیری از نوع تعریف کنید و خواص و مربوط به نقطه را مقداردهی کنید روش دیگر تعریف نقطه بصوت زیر است این نوع، برای تعریف ابعاد چهارگوش به کار میرود در این نوع میتوان نقطه شروع، طول و عرض چهارگوش را تعیین کرد برای تعرف نوع مراحل زیر را انجام دهید نمونه ای از نوع تعریف کنید خواص نمونه ایجاد شده را مقدار دهی کنید از جمله خواص ، ، ، ، ، ، ، و هر کنترل خاصیتی به نام دارد که با استفاده از آن میتوان فونت متن ها را تعیین کرد در ترسیم اشکال گرافیکی برای نمایش متن میتوان فونت متن را تعیین نمود برای این منظور نیز این مراحل را باید انجام دهید متغیری از نوع تعریف کنید خواص متغیر تعریف شده را مقداردهی کنید یکی از امکانات جالب سیستم های عامل گرافیکی تنوع انتخاب رنگ میباشد رنگی را که در سیستم عامل میتوانید تعیین کنید، رنگهای سیستم نام دارند کلاس از کتابخانه در سی شارپ – تجاری اپ › کلاس از کتابخانه در سی شارپ – تجاری اپ › کلاس از کتابخانه در سی شارپ ، آموزش طراحی گرافیک در سی شارپطراحی و نقاشی در با استفاده از انجام می شود آموزش دستورات گرافیکی در سی شارپ › › آموزش دستورات گرافیکی در سی شارپ › › گرافیک در سی شارپ اگر بخواهیم اشکال هندسی و مواردی با کد نویسی سی شارپ رسم کنیم باید از دستورات گرافیکی برای این کار استفاده کنیم سعی میکنم در این دروه با ف

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود مستقیم و سریع

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( گرافیک برنامه در سی شارپ winForms )

دریا بازدید : 8 يکشنبه 5 فروردين 1403 زمان : 8:54
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2668
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2034
  • باردید دیروز : 3061
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7823
  • بازدید ماه : 9043
  • بازدید سال : 30609
  • بازدید کلی : 36192
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی